Fast på hotellrum i Västerås

Ja, nu är jag äntligen hemma igen!
Skulle vara två dagar på utbildning i Västerås (trots förkylning)
Vid lunchdags igår blev jag akut dålig, höll på att svimma, fick nog feber, höll på att hosta lungorma ur mig!
Tack o lov hade jag gulliga jobbarkompisar med mig. De hjälpte mig tillbaka till hotellet.
Där har jag nu legat pall tills i eftermiddag tills det var dags att bli hämtad för hemfärd till Gävle.
Jag har hostat och sovit om vartannat i ett dygn. Jag mår nu lite bättre men jag hostar fortfarande som en tok!
Hoppas jag v erkligen att jag blir frisk tills på onsdag då jag ska ner på Västkusten för att jobba tillsammans med Rebecca några dar.
Denna resa blir den sista på ett tag! Har nu rest ca 1 g per månad under snart tre år! Är fruktnsvärt trött på alla resor!
Grundorsaken att jag behållit jobb därnere är ju för att få träffa främst Magdalena. (Ja även de andra förstås, fast det är vuxna) Hon har nu bara knappt en termin kvar därnere innan hon kommer hem ett tag. Till hösten reser hon igen, men då blir det till Sri Lanka.

Tack o lov så har telefonen nästan varit tyst ikväll! (har socialjouren) Känner inte att åka iväg på några  utryckningar när jag är dålig! Ska nu ta med mig telfeonen i sängen så jag säkert  hör om den ringer.
Måste krypa till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0