länge sen jag var här!

Ja, tiden går! Numera blir det bara en del korta inlägg på facebook! Hinner inte skriva så mycket här!
Idag har jag varit på en mycket intressant utbidningsdag som PMU hade i Flemmingsberg! Jag träffade både nya och väldigt gamla vänner sen ca 36 år tillbaka! Oj vad gammal jag börjar att bli! Kul va det iallafall!
Är nu faktikst lite trött! Har varit uppe sen kl 05.00 imorse för att hinna med tåget från stan.
Ikväll ska det bara slappas! Jag ska kura i soffan under en filt! Mysigt!

Hade tänkt att gå till kyrkan imorgon men har bestämt mig för att sova: imorgon eftermiddag hoppas jag på att kunna skypa med Magdalena! Nästa vecka blir intensiv både på jobbet och på flera utbildningsdagar i Uppsala.
PÅ fredag åker jag ner till lilla mamma och ska vara där tills på lördag! Det ska bi såroligt! har inte sett henne sedan jag kom hem från Sri lanka. Brorsan får jag också träffa på fredag! Roligt!!

Längtar efter soloch värme! jag avskyr regn och rusk och höst och vinter! Hoppas tiden går fört då vi ska vara i Thailand en hel månad! UNDERBART!
Fick förfrågan idag om fortsatt jobb på Sri Lanka framöver! SSr framemot det! har ju faktikst en bit av hjärtat kvar där hos mitt team Lifeline med goa vänner! Får se när det blir av! Jag hoppas framemot jul nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0