Lördag natt!

Svårt att sova. Tankarna far igenom skallen. Lika bra att vara uppe en stund till! Imorgon är det söndag så då får man ju sova så länge man bara vill! Underbart!
Imorgon ska jag skypa med Sri Lanka! Ser fram emot det! Tänk att det funkar att man kan sitta i lilla Gävle och prata genom datorn med folk på andra sidan jordklotet! Ja det kommer jag nog aldrig rikitgt att förstå hur det kan gå till! (Dum som jag är på datavärlden!)
Det är lugnt i huset! Vår lilleman sover borta hos kompisar så det är inget dunkadunka från hans rum. Det enda jag hör är min mans djupa snarkningar!Ganska fridfullt faktiskt! Det är bara mina egna tankar som snurrar! Ska strax gå och ta mig en kopp te innan jag ska försöka sova igen!
Tur att Gud i sin himmel kan titta ner på oss små varelser och ge oss sin frid som faktiskt övergår allt förstånd! Det är great! Även det ofattbart! Honom kan man ju ha connection med utan datorn när som helst och var som helst om man vill förstås!
Även om man inte hör honom så finns han ju där! Tänker ofta på dikten "fotspår i sanden"!
God natt påer därute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0