Onsdag kväll

Livet är intensivt men trots det bra! Ibland blir jag kanske lite trött på allt som just nu är omkring oss mycket  på jobbet och även privat. Men hur som helst så trivs jag ändå med livet och ser framemot helgen då jag ska träffa mamma och brorsan. Synd att inte jag får möjlighet att träffa syrran denna gång.Alltid lika roligt att prata med henne i telefon!
Läste nånstans i bibeln att vi utsätts inte för mer bördor än vi klarar av och det tror jag stämmer!
Ibland är små detaljer under ens dag viktiga.Det är de "detaljerna" som blir som gåvor till en.
 Som tex,
1.idag träffade jag en kvinna på utbildningen som var en mycket trevlig och speciell ny bekantskap som jag tror kommer att träffa igen.
2.hade ett gott "prat" med en vän på facebook-chatten för en stund sedan
3.Tittade på en bra film på tv ikväll som fick mig att koppla av
4. Fick ett mail från en vän med en inbjudan till en helg i Småland efter jul!

Läste i "Var morgon ny" något som jag tyckte var sant!

"De vackra och sällsynta ögonblick när Gud uppenbarar sig för oss är som dyrbara gåvor. Men alla har vi speciella gåvor som vi lever med dagligen, och som är en del av vårt jag. Hela livet lär oss att upptäcka och utveckla dessa gåvor som Gud har förlänat var och en av oss"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0