Lappsjuka?? ja, jag vet inte....men, jag längtar....!

Denna helg så har jag längtat bort!Till vad? ja det vet jag inte riktigt!
Jag saknar Sri lanka och livet, jobbet och människorna där!
jag längtar till Västkusten där både vänner, församling och släkt finns!
Jag saknar min barn och barnbarn som inte finns nära mig!
jag saknar lilla mamma i Stockholm som inte är så lätt att hälsa på fast att jag vill!
Jag önskar av hela mitt hjärta att vår "lillgrabb" som bor här ska få den familj som han så väl behöver, helst uppe i Hälsingland!
Jag längtar efter den dag då "den förlorade sonen" tar sitt förnuft till fånga och kan lyssna på andra och gör det han vet att han ska göra för att få ett nytt och bra liv! Hans dotter längtar efter sin pappa!

Nu slut med detta klagande!
Hur som helst så trivs jag ju med jobbet och man får vara glad för det!
Hjälper inte att klaga. Ingenting blir bättre av det!
Det gäller att vara glad åt det man har och inte titta på det man inte har!

He en bra vecka som ni som läser detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0