Four days left! Wonderful! Fyra dagar kvar!!! Underbart!


It's amazing that it is almost time to go away on holiday to warmer latitudes!
It actually feels now that we have not had a real vacation in a year!
Most people take  the biggest part of the holiday in the summer! I can not really understand it! In summer it is light until late in the evening! I also have the privilege to stop work at 16 every day from June to August! Who needs a long vacation then? Not me anyway! It is now after darkness, snow and cold that it's just fantastic to go  and just enjoy the relaxation, sun and heat!
Wonderful to go away from this cold winter with lots of snow! For my part, its enough!
Three days left at work! Saturday packing and then we go!







Det är fantastiskt att det snart är dags att få åka iväg på semester till varmare breddgrader!
Det känns fanktiskt nu att man inte haft någon riktig semester på ett år!
De flesta männsikor tar ju ut sin största del av semester på sommaren! Jag kan inte riktigt förstå det! På sommaren är det ljust fram till sena kvällar! Jag har också förmånen att få sluta kl 16 varje dag juni - augusti! Vem behöver långsemster då? Inte jag i alla fall! Det är när det är mörkt snö och kallt som det är helt fantastiskt att få resa iväg och bara få njuta av avkoppling, sol och värme!
Underbart att få resa bort från denna kalla vinter med massor med snö! För min del räcker det nu!
Tre dagar kvar på jobbet! Lördag packning och sen bär det iväg!

Thailand here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0