På tok för mycket snö!

Ja, nu börjar jag verkligen undra om vi aldrig kommer att få vår! Snön bara vräker ner! Som det verkar nu så kommer nog snön att ligga kvar till midsommar!
Än har det inte börjat  snöa lika mycket som i Uddevalla, men det snöar tillräckligt ändå!!
Jag är glad att vi nu bor i lägenhet och inte i hus så att vi slipper all skottning!
Några av oss skulle ut och handla lite lördagsgodis till två av våra barnbarn som är här tills imorgon. Det var så mycket snö så man var tvungen att pulsa i djupsnö eftersom ingen hade plogat!
Nej nu längtar jag tills nästa söndag då vi äntligen får komma till solen och värmen i Thailand!
I detta kalla klimat kan ju faktiskt ingen männsika må riktigt bra att leva i under länger perioder!
Jag bor nog på fel sida av jordklotet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0